مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-16اقتصادي

تصویب ساخت 3 هزار مسکن با سرانه های لازم در ورامین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک با فتاح رییس بنیاد مستضعفان که با حضور عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و سایر مسئولان با محوریت ساخت مسکن محرومان در شهر ورامین برگزار شد با اشاره به .

- تهران- استاندار تهران با اشاره به شناسایی یک زمین مربوط به بنیاد مستضعفان برای ایجاد مسکن در ورامین گفت: ساخت 3 هزار مسکن با سرانه های لازم در این شهرستان تصویب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک با فتاح رییس بنیاد مستضعفان که با حضور عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و سایر مسئولان با محوریت ساخت مسکن محرومان در شهر ورامین برگزار شد با اشاره به نقش بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه های مختلف در سراسر کشور از جمله استان تهران اظهار داشت: زمین مستعدی در شهرستان ورامین مربوط به بنیاد مستضعفان شناسایی شد که در بازدید قبلی بنده همراه با رییس بنیاد مستضعفان، استفاده از این زمین برای ساخت مسکن مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: در مورد این زمین، اقدامات کارشناسی انجام شده و با شهرداری ورامین نیز صحبت شد و به زودی مراحل قانونی اخذ مجوز کمیسیون ماده 5، کارگروه زیربنایی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ساخت 3 هزار مسکن با سرانه های لازم در ورامین

تصویب ساخت 3 هزار مسکن با سرانه های لازم در ورامین