مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 08:472022-06-16سياسي

ضعف مدیریتی و تشکیل جلسات بی حاصل


برخی از جلسات مسئولان به دلیل نبود نوآوری و تنوع همچنین کلیشه ای بودن، بدون نتیجه لازم یا با چندین مصوبه به اتمام می رسد که در مرحله اجرا، به بن بست می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، برخی از جلسات مهم و تاثیرگذار که به منظور تصمیم گیری برای رفع مشکلات و یا ترسیم افقی برای آینده تشکیل می شود، به دلیل نبود نوآوری و تنوع همچنین کلیشه ای بودن، نتیجه ای جز خستگی و بی حوصلگی اعضای شرکت کننده ندارد و از این رو ضروری است که روال برگزاری این گونه جلسات تغییر کند.

به صورت معمول در طول هر ماه جلسات و کارگروه هایی از قبیل شورای برنامه ریزی و توسعه، شورای آموزش و پرورش، شورای مسکن، شورای ترافیک، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، کارگروه سلامت و امنیت غذایی، کارگروه اقتصادی، کارگروه زیربنایی، کارگروه گردشگری و جلسات دیگری برگزار می شود که کمتر در آن مشورت و کار گروهی دیده می شود و تنها به ارایه آمار و ارقام بسنده می شود و جلسه بدون نتیجه لازم یا با چندین مصوبه به اتمام می رسد که در مرحله اجرا، به بن بست می خورد.

  یا این که چندین مورد دستور کار در یک جلسه ارایه می شود و مسئولان به دلیل کمبود وقت در تلاش هستند تمام دستور کارها در یک جلسه مورد بررسی قرار گیرد و گویا هدف تنها قرائت دستور کار است و نیتی برای رفع مشکلات وجود ندارد!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف مدیریتی و تشکیل جلسات بی حاصل

ضعف مدیریتی و تشکیل جلسات بی حاصل