مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:022022-06-16بين الملل

وبگاه آمریکایی: کره شمالی به زودی آزمایش اتمی انجام می دهد


یک وبگاه تحلیلی آمریکایی مدعی شده است که تصاویر ماهواره ای جدید نشان می دهد که کره شمالی برای یک آزمایش اتمی جدید آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بیاند پارالل (Beyond Parallel) گزارش جدیدی را منتشر کرده که در آن می گوید که تصاویر ماهواره ای جدید احتمالاً نشان می دهد که کره شمالی برای انجام یک آزمایش اتمی جدید در سایت آزمایشگاهی پونگی-ری است و این آزمایش احتمالاً در هر لحظه از زمان انجام خواهد گرفت.

شبکه ان بی سی در این خصوص گزارش کرد، بیاند پارالل که پروژه ای با تمرکز با کره شمالی در مرکز مطالعات راهبردی و بین المللی است.

این گزارش مدعی شده است که تحلیل تصاویر روز یکشنبه 12 ژوئن (22 خرداد ماه) کار در حال انجام در یک منطقه تونل به نام تونل شماره 3 و ساخت و ساز جدید در منطقه دیگر به نام تونل شماره 4 را نشان می دهد.

به گفته نویسندگان این گزارش، بازسازی و آماده سازی تونل شماره 3 که تقریباً 4 ماه پیش آغاز شد، به نظر کامل شده است و آماده برای هفتمین آزمایش هسته ای است که اغلب گمانه زنی هایی درباره آن شده بود .

این گزارش همچنین نشان داد که فعالیت های ساخت وساز جدید در تونل شماره 4  به شدت تلاش برای فعال سازی مجدد آن برای آزمایش های احتمالی آینده را پیشنهاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه آمریکایی: کره شمالی به زودی آزمایش اتمی انجام می دهد

وبگاه آمریکایی: کره شمالی به زودی آزمایش اتمی انجام می دهد