مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:122022-06-16اقتصادي

ساخت 50 هزار واحد در بافت فرسوده در طرح نهضت ملی مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه بازآفرینی محله همت آباد شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: - دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه بازآفرینی محله همت آباد شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 15 درصد از طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده دیده شده و اکنون ساخت حدود 50 هزار واحد در بافت فرسوده در دست اجرا است.

وی افزود: حجم زیادی از زیرساخت های کشور در شهر های مختلف بافت های فرسوده است و به هر حال یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی کمک به تعیین تکلیف بافت های فرسوده است.

وزیر راه و شهرسازی پروژه بازآفرینی محله همت آباد را الگویی موفق و بسیار خوب دانست و گفت: بر اساس آماری که ارائه شد 75 هکتار زمین این منطقه است که با این روش بیش از 2 هزار واحد در این جا می توان ساخت که کیفیت های خاص خود را دارد و لحاظ زیرساختی و ایمنی مناسب است.

قاسمی اضافه کرد: این روش خوبی است و جلساتی پیرامون توسعه این روش ها در اصفهان و تهران خواهیم داشت.

پروژه همت آباد طرح نمونه پایلوت کشوری د بازآفرینی شهری است که برای آن دفاتر تسهیل گری ایجاد شده و با مشارکت 23 مالک انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 50 هزار واحد در بافت فرسوده در طرح نهضت ملی مسکن

ساخت 50 هزار واحد در بافت فرسوده در طرح نهضت ملی مسکن