مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:272022-06-16بين الملل

دیدارفرمانده تروریست های سنتکام با رییس جمهور تاجیکستان


فرمانده تروریست های سنتکام در چارچوب سفر دوره ای خود به کشورهای آسیای مرکزی وارد تاجیکستان و با رییس جمهور این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مایک اریک کوریلا فرمانده تروریستهای سنتکام (ستاد مرکزی نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا در سفر به تاجیکستان، با امامعلی رحمان رییس جمهور این کشور دیدار و در خصوص همکاری بین دو کشور گفت وگو کردند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاعاتی ریاست جمهوری تاجیکستان، در جریان این دیدار گسترش همکاری بین تاجیکستان و ایالات متحده، به ویژه در زمینه نظامی و امنیتی بررسی شد.

دو طرف همچنین در مورد وضعیت فعلی در منطقه و جهان، مبارزه با تروریسم و افراط گرایی، قاچاق مواد مخدر و سایر جرایم سازمان یافته فراملی بحث و تبادل نظر کردند.

جزییات دیگری از این دیدار ارائه نشده است.

فرمانده ستاد مرکزی نیروهای مسلح ایالات متحده سومین مقام بلندپایه آمریکایی است که در یک ماه اخیر از تاجیکستان بازدید می کند.

در اول ماه ژوئن توماس وست نماینده ویژه ایالات متحده در امور افغانستان در جریان اولین سفر خود به دوشنبه در سمت جدید با ریاست جمهوری این کشور گفت وگو کرد.

بر اساس گزارش وزارت امور خارجه تاجیکستان، وی در دیدار با سراج الدین مهر الدین وزیر امور خارجه تاجیکستان  وضعیت افغانستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارفرمانده تروریست های سنتکام با رییس جمهور تاجیکستان

دیدارفرمانده تروریست های سنتکام با رییس جمهور تاجیکستان