مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 09:322022-06-16ورزشي

وزیر ورزش: باید تلاش کنیم ورزش اصفهان مانند گذشته بدرخشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: میز خدمت از روز گذشته با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برپا شده است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان در ارزیابی هایی که انجام شده بین وزارتخانه هایی است که در دقت و سرعت عمل و کیفیت خدمات زبان زد است که به واسطه روحیه ورزشی همکاران است؛ در سفرهای استانی رده خوبی در بین دستگاه ها داریم.

سجادی تصریح کرد: فرصت خوبی ایجاد شد که به همکاران خسته نباشید بگویم، جواد محمدی کار خود را شروع کرده، امیدوارم موفق باشد و همه باید دست به دست هم دهیم تا ورزش استان اصفهان مانند گذشته بدرخشد؛ همه خاطرات خوبی از اصفهان داریم و در دوران ورزشی این جا زیاد دویده ام.

وزیر ورزش و جوانان همچنین عنوان کرد: تیم های صنعتی خوبی در اصفهان داریم، تقریبا حرفه ای ترین باشگاه های کشور را در اصفهان داریم، باید قدر این باشگاه ها را دانست و از آن ها حمایت کرد؛ اصفهان پتانسیل حضور مؤثر تر بخش خصوصی در ورزش را دارد و به کمک ورزش دولتی بیاید، امیدواریم نقاط قوت و افتخارات کسب شده ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش: باید تلاش کنیم ورزش اصفهان مانند گذشته بدرخشد

وزیر ورزش: باید تلاش کنیم ورزش اصفهان مانند گذشته بدرخشد