مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-16بين الملل

بررسی گزینه های ته کشیده در قبال ایران در جلسه سنا آمریکا


مالی و مک گورک به سناتورها اطمینان دادند که در صورت شکست کامل مذاکرات احیای برجام، فشارهای تحریمی آمریکا علیه ایران افزایش یافته و دستکم اینکه فشارهای کنونی حفظ خواهند شد.

- بررسی گزینه های ته کشیده در قبال ایران در جلسه سنا آمریکا مالی و مک گورک به سناتورها اطمینان دادند که در صورت شکست کامل مذاکرات احیای برجام، فشارهای تحریمی آمریکا علیه ایران افزایش یافته و دستکم اینکه فشارهای کنونی حفظ خواهند شد.

مقامات دولت آمریکا می گویند با کاهش یافتن احتمال احیای برجام و بن بست در مذاکرات وین، آماده اجرای پِلَنِ بی خود در قبال برنامه هسته ای ایران هستند و این در حالی است که به گمان بسیاری از ناظران هیچ طرح و نسخه جایگزین و بدیلی برای نحوه مقابله با ایران در صورت شکست کامل مذاکرات احیا برجام وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، نشریه آمریکایی پولیتیکو از جلسه روز چهارشنبه (دیروز) کمیته روابط خارجی سنا آمریکا در این باره با برت مک گورک از مقام های وزارت خارجه آمریکا در امور خاورمیانه و رابرت مالی فرستاده آمریکا در مذاکرات ایران، خبر داده است.

بر اساس گزارش این نشریه آمریکایی در این جلسه سناتورهای جمهوریخواه و دموکرات اصرار داشتند بدانند که طرح جایگزین آمریکا در صورت شکست کامل پروژه احیای برجام چیست و آیا آن گونه که ادعا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی گزینه های ته کشیده در قبال ایران در جلسه سنا آمریکا

بررسی گزینه های ته کشیده در قبال ایران در جلسه سنا آمریکا