مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-16سياسي

جرایم در قم کاهش چشمگیری داشته است


طی سال های گذشته با اجرای ویژه و جدی احکام، شاهد کاهش چشمگیر جرایم در این استان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری روز پنجشنبه در دیدار کارکنان قضایی و حقوقی دادگستری قم با رییس قوه قضاییه، طی سخنانی اظهار کرد: احکام کیفری در این استان بصورت ویژه اجرا می شود و امروز هیچ جرم کیفری به خصوص از احکام خشن در قم بدون اجرا نمانده است.

وی با بیان اینکه با انقلاب اسلامی زمینه تحقق و اجرایی کردن احکام دین فراهم شده است، افزود: طی دو سال گذشته شرایط ویروس همه گیر کرونا سبب محدودیت هایی در برگزاری حضوری جلسات شده بود.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات دادگستری در قم استفاده از ظرفیت حوزه علمیه قم برای بهره گیری از متون دینی برای رفع نیازهای نظام اسلامی در مسائل مستحدثه و روز در حوزه احکام و قوانین است.

مظفری یادآور شد: تعریف و تبیین سیاست جنایی اسلام، احکام خانواده، بانکداری اسلامی، ثبات مالکیت مادی و معنوی و اموری از این دست از مسائلی است که با تعامل حوزه های علمیه در حال نقد و بررسی است.

وی با بیان اینکه درحوزه قضایی شاهد همدلی مطلوبی در قم هستیم، ادامه داد: قم در بخش قضایی، اداری و تجهیزات یکی از استانهای کم برخوردار محسوب می شود؛ این استان در بخش نیروی انسانی با کمبود 40


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم در قم کاهش چشمگیری داشته است

جرایم در قم کاهش چشمگیری داشته است