مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-16سياسي

علی باقری: اجازه نمی دهیم صهیونیست ها با شانتاژ، ایران هراسی را ترویج کنند


معاون سیاسی وزارت امور خارجه تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد تا صهیونیست ها با بازی شانتاژ حداکثری ایران هراسی را ترویج کرده و ایران ستیزی خود را مشروعیت بخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در اجلاسیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دانشگاه تهران طی سخنانی اطهار داشت: سرعت و شتاب قطار دیپلماسی در گرو هم افزایی ملی در موضوعات سیاست خارجی است، لذا دستاوردهای سیاست خارجی طی 10 ماه گذشته بیش از آن که مرهون تلاش انفرادی وزارت خارجه در میدان های منطقه ای و جهانی باشد، ناشی از رویکرد هوشمندانه دستگاه دیپلماسی در استفاده حداکثری از همه ظرفیت های ملی و فراملی برای پیشبرد اهداف سیاست خارجی است.

از این رو راهبرد مدیریتی وزارت خارجه در دوره کنونی مبتنی بر بازیابی جایگاه عملکردی وزارت خارجه در سامانه حکمرانی جمهوری اسلامی در ساحت خارجی است.

وی افزود: باورمندی به اصول سیاست خارجی مندرج در قانون اساسی و تعهد به عملی کردن آموزه های امامین انقلاب اسلامی در عرصه سیاست خارجی از جمله رویکردهای راهبردی وزارت خارجه در دولت سیزدهم است.

معاون وزیر خارجه خاطرنشان کرد: اهتمام جدی برای پرهیز از هزینه کردن از گنجینه سیاست خارجی برای موفق نشان دادن دیپلماسی از جمله ویژگی های راهبردی دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی باقری: اجازه نمی دهیم صهیونیست ها با شانتاژ، ایران هراسی را ترویج کنند

علی باقری: اجازه نمی دهیم صهیونیست ها با شانتاژ، ایران هراسی را ترویج کنند