مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 11:022022-06-16اقتصادي

10 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در همدان رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان همدان با بیان اینکه 10 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در همدان رفع تصرف شد از بازگشت 36 مورد از اراضی مرغوب در روستاهای یکانه و کنجینه به حالت اولیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن جعفری جوزانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان همدان اظهار کرد: طی هفته گذشته 36 مورد احداث بنا و دیوارکشی در اراضی مرغوب زراعی به مساحت 10 هزار مترمربع در شهرستان همدان، روستاهای یکانه و کنجینه مالکین را شاهد بودیم که بدون مجوز انجام شده بود.

وی گفت: این افراد بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی استان، اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که با مجوز قضایی و همکاری عوامل انتظامی و شهرداری تخریب و قلع و قمع شد و به حالت اولیه بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان همدان افزود: این اقدام در قالب تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات انجام شد که مساحت کل زمین های زراعی 15 هکتار و به ارزش 105 میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: متاسفانه سال گذشته شهرستان همدان با 181 مورد اجرای تبصره 2 ماده 10 با اختلاف حدود 3 برابری نسبت به شهرستان بهار رتبه اول ساخت و سازهای غیرمجاز که منجر به تخریب و قلع و قمع بر اساس قانون شد را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در همدان رفع تصرف شد

10 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی در همدان رفع تصرف شد