مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-16اقتصادي

وقتی آمار نادرست می دهیم، انتظار جذب بودجه نداشته باشیم


دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه بوعلی سینابا لحنی کنایه آمیز با بیان اینکه خوشبختانه همدان در آمار اشتغال و نرخ بیکاری توانسته بین استان ها سرآمد باشد بنابراین حتما کارایی بالاتری دارد! گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از همدان، حمید سپهردوست پیش از ظهر امروز در وبینار چالش های کمبود بودجه استان همدان اظهار کرد: بحث بودجه به زمانی برمی گردد که مجالس پارلمانی نقش خود را در رابطه با کنترل، نظارت و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف اجرایی دولت مهم دانستند و قرار شد این اهداف در قالب بودجه به بار بنشیند.

وی ادامه داد: کشور ما نیز از این قضیه مستثنی نیست و ما برنامه های بلندمدت کشور را که معمولا توسعه بلندمدت است، باید با برنامه ریزی دنیال کنیم تا مشخض شود در هر پلکانی چقدر به آن هدف نزدیک می شوید.

دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: از سال 1327 سازمان برنامه و از سال 1342 سازمان برنامه و بودجه شکل گرفت و به این صورت توانستیم گام هایی را برداریم تا مراحل بودجه ریزی دولتی خوب پیش رفته و با تصمیمات انسجام یافته پیش برویم.

وی با بیان اینکه بودجه پیشنهادی دولت هر سال به مجلس تحویل می شود که اهداف کوتاه مدت یکساله در راستای اهداف بلندمدت است افزود: مجلس نیز در لایحه بودجه سعی می کند دولت را تشویق، تایید و حمایت کند که بت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی آمار نادرست می دهیم، انتظار جذب بودجه نداشته باشیم

وقتی آمار نادرست می دهیم، انتظار جذب بودجه نداشته باشیم