مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-16سياسي

تاکید رشنوادی و مدبری بر گسترش همکاری بیمه ای میان سرمد و کمیته امداد


یعقوب رشنوادی در دیدار با معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تجمیع پرتفوهای بیمه ای و جذب رشته های مختلف بیمه ای کمیته امداد امام خمینی(ره)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه سرمد، مدیرعامل و جمعی از معاونان این شرکت، با نوراله مدبری، معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) دیدار و درباره گسترش همکاری های دو مجموعه گفت وگو کردند.

رشنوادی در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات بیمه سرمد به خانواده بزرگ کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تجدید اعتماد کمیته امداد به بیمه سرمد، برای سومین سال پیاپی و خدمت رسانی به کارکنان این مجموعه، توفیق بزرگی برای ما است و تلاش همه همکاران ما در بیمه سرمد ارائه خدمات مناسب به این مجموعه است و در دو سال گذشته توانسته ایم تا حد زیادی رضایت کارکنان کمیته امداد را جلب کنیم و سربلند باشیم.

وی افزود: شرکت بیمه سرمد به واسطه پشتوانه بزرگی مانند بانک صادرات ایران، ظرفیت های زیادی دارد و ما بر روی ارائه خدمات ویژه و منحصر به فرد به مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید ویژه ای داریم.

مدیر عامل بیمه سرمد با اشاره به همکاری مثبتی که دو مجموعه در سال های گذشته داشته اند، گفت: طرفین ظرفیت های بسیار بزرگی دارند که تا به حال به طور مطلوب از آنها استفاده نکرده اند و باید بتوانیم استفاده حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رشنوادی و مدبری بر گسترش همکاری بیمه ای میان سرمد و کمیته امداد

تاکید رشنوادی و مدبری بر گسترش همکاری بیمه ای میان سرمد و کمیته امداد