مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 16:122022-06-16سياسي

دبیر کل جامعه روحانیت: فضای مجازی تهوع آور شده است / دلیل احساس بد مردم زیرسر ماست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی ظهر پنجشنبه در نشست مجمع عمومی خیرین کشور در مشهد اظهار کرد: احساس های بد بسیار شدید است و همه ما می دانیم، - دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: احساس های بد بسیار شدید است و همه ما می دانیم، دلیل این احساس های بد مردم زیر سر ما (مدیران) است که بلد نیستیم، درست کار کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی ظهر پنجشنبه در نشست مجمع عمومی خیرین کشور در مشهد اظهار کرد: احساس های بد بسیار شدید است و همه ما می دانیم، دلیل این احساس های بد مردم زیر سر ما (مدیران) است که بلد نیستیم، درست کار کنیم.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: همه بحث های مزبور سر جای خود قابل تأمل است، آنقدر هم فضای مجازی هم رسمی و هم غیررسمی اشباع شده است که به حالت تهوع رسیده است، یعنی ما در هر کاری زیاده روی می کنیم، اگر بخواهیم انتقاد کنیم، آنقدر انتقاد می کنیم که خودمان هم حالمان بهم می خورد، در تشویق و حمایت هم آنقدر زیاده روی می کنیم که از آن طرف بام می افتیم.

وی گفت: از خیرین می خواهم به همان نسبت که به تأمین نیازمندی های جامعه توجه می کنند، نسبت به مسائل روحی و ذهنی جامعه حساسیت نشان دهند و برای آن هزینه و وقت صرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل جامعه روحانیت: فضای مجازی تهوع آور شده است / دلیل احساس بد مردم زیرسر ماست

دبیر کل جامعه روحانیت: فضای مجازی تهوع آور شده است / دلیل احساس بد مردم زیرسر ماست