مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 16:222022-06-16سياسي

وزیر نیرو:جهاد آب رسانی با هدف تامین آب شرب پایدار 10 هزار روستای کشوراجرا می شود


در سطح کشور طرحی به نام جهاد آبرسانی با هدف تأمین آب شرب پایدار 10 هزار روستا در دست اجرا است و برای اصفهان هم سهمی در نظر گرفته شده و همزمان با این سفر 22 روستای شهرستان چادگان جزو طرح جهاد آبرسانی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور اظهار داشت: ملاقات با مردم و بررسی مشکلات مردم و مسؤولان از اهداف این سفرها است و هر هفته سفرهای استانی برگزار می شود و وزرا و مسؤولان به شهرستان های مختلف سفر می کنند و مشکلات و تکمیل پروژه های نیمه تمام را بررسی می کنند.

وی با بیان اینکه حجم پروژه های نیمه تمام در کشور بالا است، افزود: یکی از مهم ترین مشکلات شهرستان چادگان تکمیل راه دو بانده اصفهان به چادگان است، میزان تردد مردم و مسافران به این منطقه بسیار زیاد است و اقتصاد این شهرستان به اقتصاد توریست گره خورده است.

محرابیان با بیان اینکه تکمیل زیرساخت ها و راه چادگان به اصفهان سبب حضور مناسب تر مسافران و به ویژه مردم چادگان می شود و امنیت شان در ترددها حفظ می شود، گفت: راه دوبانده اصفهان به چادگان را مقرر شد که در مصوبه هیأت دولت ذکر کنیم و اعتبار مورد نیاز را برای آن تأمین کنیم و به زودی شاهد تکمیل این راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو:جهاد آب رسانی با هدف تامین آب شرب پایدار 10 هزار روستای کشوراجرا می شود

وزیر نیرو:جهاد آب رسانی با هدف تامین آب شرب پایدار 10 هزار روستای کشوراجرا می شود