مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 16:322022-06-16سياسي

رزمایش الی بیت المقدس در بندرخمیر برگزار شد


رزمایش الی بیت المقدس در2 منطقه کشار و رویدر شهرستان بندرخمیر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ظهر امروز رزمایش الی بیت المقدس در دو منطقه کشار و رویدر شهرستان بندرخمیر با حضور فرمانده سپاه، فرماندار، مسوولین محلی و جمع پرشوربسیجان گردان الی بیت المقدس برگزار شد.

         سرهنگ پاسدار حمید کمالی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر در این رزمایش اظهار داشت: هدف از اجرای این رزمایش سنجش و مرور تاکتیک های آمادگی دفاعی، توان رزمی بسیجیان، تقویت روحیه ایثار و شهادت و نمایش اقتدار بسیج در دفاع از انقلاب مقابل دشمنان نظام اسلامی است.

وی وجود بسیج را سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: حضور بسیجیان همواره بر هم زننده نقشه های دشمنان است و در راستای جذب، سازماندهی، آموزش، ارتقای سطح کیفی و آمادگی همه جانبه نیروهای بسیجی این رزمایش برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرخمیر امداد و نجات، رزم در جنگ، کوی وبرزن، محافظت از مقر و رزم شبانه را از جمله تاکتیک های رزمایش الی بیت المقدس برشمرد و تصریح کرد: ارتقای امنیت روانی برای آحاد مردم و مردمی کردن امنیت با حضور گسترده بسیجیان و مشارکت مردم، ارتقای توان رزم، همچنین سازماندهی، آمادگی و بروزرسانی تمرینات گردان های بیت المقدس  بخشی از اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس در بندرخمیر برگزار شد

رزمایش الی بیت المقدس در بندرخمیر برگزار شد