مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 17:222022-06-16سياسي

تدوین سند راهبردی از جمله اقدامات دیوان محاسبات کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، علی کامیار دادستان دیوان محاسبات کل کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تدوین سند راهبردی از جمله اقدامات مهم دیوان محاسبات کشور است و طی سال های اخیر سعی شده فعالیت های مفیدی در جهت پیشبرد اهداف دیوان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دیوان محاسبات کشور دیوان فن آورانه و مردم پایه است اظهار داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری طی سال های اخیر دیوان محاسبات چابک ، فعال و خوب عمل کرده است.

وی اذعان داشت: دیوان محاسبات از جمله دستگاه های مهم نظارتی بوده زیر نظر مجلس شورای اسلامی فعالیت می کند و طی سال های اخیر در بهبود عملکرد پیش رفته و سعی شده است در تفریق و گزارش تفریق دیوان محاسبات به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای یک سال و 2 سال اخیر بازگردد.

کامیار ادامه : تدوین سند راهبردی در دیوان محاسبات برای پنج سال آینده انجام در عرض سه سال این سند نوشته شد و بیش از 76 پروژه راهبردی تصویب و شروع به فعالیت کرد.

وی اذعان کرد: ترک فعل های زیادی در دستگاه های اجرایی انجام شده  با پیگیری دیوان محاسبات 15هزار میلیارد تومان درآمد دولتی از محل معادن پیگیری و وصول شد و 200 میلیارد تومان پلیس فتا نیز توسط دیوان محاسبات پیگیری و وصول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند راهبردی از جمله اقدامات دیوان محاسبات کشور است

تدوین سند راهبردی از جمله اقدامات دیوان محاسبات کشور است