مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 17:472022-06-16اقتصادي

قانون بانک مرکزی تا 2 ماه دیگر اصلاح می شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات اصلاح قانون اختیارات بانک مرکزی پس از 50 سال در مجلس گفت: پیش بینی می کنیم تا 2 ماه دیگر بتوانیم این قانون را در کشور تصویب کنیم.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات اصلاح قانون اختیارات بانک مرکزی پس از 50 سال در مجلس گفت: پیش بینی می کنیم تا 2 ماه دیگر بتوانیم این قانون را در کشور تصویب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز پنجشنبه در هفتاد و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اتاق کرمان افزود: اصلاح قانون بانک مرکزی در شرایطی رقم می خورد که بسیاری از مشکلات بانک مرکزی رفع شده است.

وی با اشاره به پیش بینی برنامه برگزاری نشست مشترک اعضای شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با مسؤولان کشوری و رییس کل بانک مرکزی در محل کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به مشکلات بانکی بسیار فعالان اقتصادی استان کرمان پیشنهاد می شود که دادگاه تخصصی دعاوی تجاری برای نخستین بار در کشور در استان تشکیل شود.

بزرگترین چالش توسعه کرمان زیرساخت است پورابراهیمی افزود: وضعیت استان کرمان در سه عامل اقتصادی از جمله بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی مطلوب نیست و بی ثباتی قوانین و مقررات را طی سه سال گذشته داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون بانک مرکزی تا 2 ماه دیگر اصلاح می شود

قانون بانک مرکزی تا 2 ماه دیگر اصلاح می شود