مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 18:172022-06-16سياسي

معرفی دومین سرپرست فرمانداری شفت بدون حضور خبرنگاران!


علیرغم گذشت بیش از دو سال از آغاز به کار دولت سیزدهم، فرمانداری شهرستان محروم و کم برخوردار شفت همچنان با سرپرست اداره می شود و امروز نیز سرپرست جدید فرمانداری بدون حضور خبرنگاران معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، صبح امروز مهدی نقدی از سوی استاندار گیلان به عنوان دومین سرپرست فرمانداری شفت در دولت سیزدهم پس از ابراهیم طاهری مطلق منصوب و توسط حسین مصطفی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان معرفی شد.

بنابر گزارشی که روابط عمومی فرمانداری شفت در تارنمای خود منتشر کرده، در نشست معارفه دومین سرپرست فرمانداری شفت علاوه بر بهروزی فر، نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین نیز حضور داشتند اما بنا بر دلایلی که هنوز فاش نشده، از حضور خبرنگاران در مراسم معارفه دعوت نشده و تصاویری نیز از حضور مدیران ادارات و دستگاه ها نیز در مراسم معارفه تاکنون منتشر نشده است!   معارفه نقدی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شفت در حالی انجام می شود که حدود سه ماه از انتصاب و معرفی ابراهیم طاهری مطلق به عنوان سرپرست فرمانداری در این شهرستان محروم کشور گذشته است.

گفته شده دلیل انتصاب نقدی به عنوان دومین سرپرست در فرمانداری شفت در دولت سیزدهم، استعفای ابراهیم طاهری مطلق در این مسؤول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی دومین سرپرست فرمانداری شفت بدون حضور خبرنگاران!

معرفی دومین سرپرست فرمانداری شفت بدون حضور خبرنگاران!