مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 19:022022-06-16بين الملل

برنامه همکاری 25 ساله محور گفت وگوی سفیر ایران با مقام چینی


سفیر ایران در دیدار با معاون وزیر همکاری های بین المللی حزب کمونیست چین درباره برنامه جامع همکاری 25 ساله گفت وگو کرد و گفت: با افزایش صادرات غیرنفتی بزودی تراز تجاری نیز به نفع ما خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (پنجشنبه) 26 خرداد در توییتی با اشاره به ملاقات روز گذشته اش با معاون وزیر همکاری های بین المللی حزب کمونیست چین نوشت: در ملاقات با معاون وزیر بین الملل حزب حاکم ⁧‫چین‬⁩ برنامه 25 ساله و روابط دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: چین و ⁧‫ایران‬⁩ با یکجانبه گرایی، تحریم و قلدرمابی در نظام بین الملل مخالف و برای استقرار عدالت و برابری کوشیده اند.

با افزایش صادرات غیرنفتی بزودی تراز تجاری نیز به نفع ما خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، براساس اعلام سفارت ایران در پکن، کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین روز چهارشنبه 25 خرداد با جو رویی معاون وزیر همکاری های بین المللی حزب کمونیست چین دیدار و گفت وگو کرد.

  در این نشست پیام تبریک حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به مناسبت انتصاب لیو جیان چائو به وی تقدیم شد.

در این جلسه درباره برنامه جامع همکاری 25 ساله، سفرهای اخیر مقامات دو کشور و آخرین تحولات منطقه بحث تبادل نظر و اعلام آمادگی شد تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه همکاری 25 ساله محور گفت وگوی سفیر ایران با مقام چینی

برنامه همکاری 25 ساله محور گفت وگوی سفیر ایران با مقام چینی