مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 19:372022-06-16سياسي

فراکسیون حزب الله: از دزدی دریایی دشمن صهیونیستی جلوگیری می کنیم


فراکسیون «الوفاء للمقاومه» لبنان تأکید کرد که همه مردم این کشور باید با هم متحد شوند و اجازه ندهند که رژیم موقت صهیونیستی، منابع لبنان را غارت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فراکسیون الوفاء للمقاومه (وفاداری به مقاومت) امروز پنجشنبه نسبت به برگزاری انتخابات پارلمانی در موعد مقرر، ابراز خرسندی کرد.

شبکه خبری المنار به نقل از این فراکسیون گزارش داد، همه گروهها باید برای انجام وظایف خود در حوزه قانونگذاری و نظارت، همکاری مثبت داشته باشند تا لبنان از بحران نجات پیدا کند.

این فراکسیون که وابسته به جنبش حزب الله است، تصریح کرد، چالشهای سیاسی که لبنان در حال حاضر با آن روبروست، نیازمند موضعگیری ملی، جامع و حاکمیتی است که پیام محکمی به دشمن صهیونیستی باشد و از دزدی دریایی و تجاوز به مرزهای دریایی و منابع ملی لبنان، جلوگیری کند.

وفاداری به مقاومت، مستقر کردن سکوی شناور توسط دشمن صهیونیستی را که با هدف استخراج گاز از منطقه مورد مناقشه کاریش صورت گرفته است، یک اقدم خصمانه دانست و آن را محکوم کرد.

این فراکسیون با بیان اینکه همه لبنانیها باید برای تحقق این هدف ملی، با هم متحد شوند، عنوان کرد، مردم لبنان نباید به دشمن اجازه دهند که به حاکمیت این کشور تجاوز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون حزب الله: از دزدی دریایی دشمن صهیونیستی جلوگیری می کنیم

فراکسیون حزب الله: از دزدی دریایی دشمن صهیونیستی جلوگیری می کنیم