مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 خرداد 1401 ساعت 19:422022-06-16سياسي

رییسی: منطقه ما تحمل حضور نیروهای آمریکایی را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، شامگاه پنجشنبه در جمع اقشار مختلف مردم استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان مهد بزرگان و فلاسفه و حکما و نامدارانی است که نه فقط برای اصفهان، بلکه برای جهان اسلام موجب فخر و مباهات هستند.

وی با اشاره به شهدای نامدار اصفهان ادامه داد: شهدا همیشه جامعه را به طرف خود می خوانند و دعوت به خدا و عدالت می کنند و نام آن ها را خداوند متعال رفعت بخشید؛ امروز کسانی که در مسیر پیامبر و حسین بن علی هستند، خداوند آن ها را نام آور کرده است، همانطور که عاشورا در جامعه زنده است و نمی میرد؛ خداوند اراده کرد عاشورا روز آغاز برای عاشوراییان باشد.

رییسی عنوان کرد: اراده خداوند این بود که آن هایی که خونشان متصل به ثارالله است، بقایشان تضمین شده باشد؛ امروز خون 23 هزار شهید استان اصفهان و خون شهدای اسلام از دنیای اسلام جهل زدایی کرد و این بیداری که در بین امت اسلامی پیدا شده و می خواهند مسلمان زندگی کنند از برکات خون شهیدان است.

رییس جمهور بیان کرد: امروز علی رغم خواست دشمن از همه زمان ها قوی تر هستیم و ایران اسلامی از همه زمان ها دستی برتر دارد و قوی تر است و دشمنان ما علیرغم همه پول هایی که خرج کردند و ساز و برگ نظامی که به کار گرفتند، از همه زمان ها ضعیف تر هستند؛ امروز دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: منطقه ما تحمل حضور نیروهای آمریکایی را ندارد

رییسی: منطقه ما تحمل حضور نیروهای آمریکایی را ندارد