مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-17اقتصادي

افزایش بیش از 50 برابری فروش برخی دانش بنیان ها با کمک خدمات توسعه بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد محمودیان مدیر نظارت صندوق نوآوری و شکوفایی، با اشاره به سیاست های کلی کشور در راستای ترویج مصرف محصولات شرکت های دانش بنیان، - مدیر نظارت صندوق نوآوری و شکوفایی، از افزایش بیش از 50 برابری میزان فروش شرکت های دانش بنیان پس از استفاده از خدمات لیزینگ و استصناع صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد محمودیان مدیر نظارت صندوق نوآوری و شکوفایی، با اشاره به سیاست های کلی کشور در راستای ترویج مصرف محصولات شرکت های دانش بنیان، بر ضرورت بازارسازی برای این محصولات تاکید کرد و گفت: صندوق نوآوری نیز در راستای همین هدف دو نوع تسهیلات را تعریف کرده که آن ها را با نام تسهیلات لیزینگ و استصناع می شناسیم.

با این تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به طور مستقیم از خرید محصولات دانش بنیان حمایت می کند.

وی درباره جزییات این تسهیلات، تصریح کرد: خریدار شرکت دانش بنیان می تواند شخص حقوقی یا حقیقی باشد، یعنی شرط اعطا این نیست که ما فقط تسهیلات لیزینگ را به شرکت های خریدار محصول دانش بنیان یا سازمان ها ارائه کنیم.

نرخ این تسهیلات در حداقل خود به 10 درصد می رسد یعنی تسهیلات با نرخ 10 درصد داده می شود و خریداران محصول دانش بنیان متعهد به بازپرداخت آن می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیش از 50 برابری فروش برخی دانش بنیان ها با کمک خدمات توسعه بازار

افزایش بیش از 50 برابری فروش برخی دانش بنیان ها با کمک خدمات توسعه بازار