مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 09:172022-06-17اقتصادي

ایمن سازی به گود پرخطر «برج میلاد» رسید


علاوه بر ساختمان های ناایمن،گودهای رها شده پرخطر نیز بلای جان تهران شده اند؛ اما حالا قرار است یکی از پرخطرترین گودها یعنی گود برج میلاد ایمنی سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، هر روزه در ابر شهر تهران پروژه های عمرانی زیادی اجرایی و عملیاتی می شود؛ اما همه این پروژه ها به سرانجام نمی رسد و برخی در همان مراحل ابتدایی و برخی دیگر در مراحل بالاتر ساخت و ساز متوقف می شوند که این توقف علاوه بر زشت کردن چهره معابر می تواند عوارض دیگری نیز داشته باشد که یکی از این عارضه ها وجود گودهای رها شده در شهر است.

گودهای رها شده به دلیل خطراتی که می تواند برای فضاهای پیرامونی خود ایجاد کند مثل ریزش و بلعیدن فضاهای جانبی بسیار مهم هستند.

به همین دلیل مدیریت شهری در دوره گذشته در اقدامی اعلام کرد که در صورت رها شدگی گود، مالک باید گود را ایمن سازی کند و در صورت عدم توجه شهرداری می تواند به استناد قانونی، گود را پر کند که در سالهای اخیر گود مجموعه خلیج فارس و تعدادی گود دیگر پر شد.

یکی از گودهای پر خطر شهر تهران،گود برج میلاد بود که در کنار مرکز همایش و پارکینگ برداشته شده بود که به دلیل مشکل حقوقی بین شهرداری و شریکش سالها رها شده بود، وضعیت گود برج میلاد بگونه ای است که صدای اعضای شورای شهر را در آورد بگونه ای که مهدی عباسی رییس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی به گود پرخطر «برج میلاد» رسید

ایمن سازی به گود پرخطر «برج میلاد» رسید