مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-17اقتصادي

اصلاح طلبانی که درباره اقتصاد نامه نگاری می کنند دولت قبل کجا بودند؟


اقتصاددانانی که از وضعیت کنونی اقتصاد کشور ابراز نگرانی می کنند در زمان دولت قبل کجا بودند و چرا آن زمان نفسی از آنها بلند نمی شد؟ - حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه نگاری 61 نفر از فعالان اقتصادی اصلاح طلب درباره وضعیت کنونی اقتصاد کشور، گفت: اگرچه وضعیت اقتصادی کنونی کشور ایده آل ما نیست اما متغیرهای مختلف و توطئه های پیچیده ای در کار است که شرایط اقتصادی کشور را به اینجا رسانده است.

وی افزود: این توطئه ها و متغیرها برای زمین زدن اقتصاد کشور هم داخلی است و هم خارجی و تلاشش این است که با این توطئه ها، دولت فعلی ناکارآمد جلوه داده شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در بحث کنترل قیمت دلار اقداماتی از سوی دولت انجام شد و هم امروز، هم چند ماه قبل ما شاهد تلاش دولت برای کنترل قیمت دلار بودیم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: ابراز نگرانی تعدادی از فعالان اقتصادی اصلاح طلب از وضعیت اقتصاد کشور از سر دلسوزی برای مردم نیست؛ چراکه عملکرد دولت قبل در مورد اقتصاد کشور را می دیدیم و اقدامات دولت قبل در حوزه اقتصادی یک جور جنایت بود و وضعیت اقتصادی کنونی نتیجه این جنایت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبانی که درباره اقتصاد نامه نگاری می کنند دولت قبل کجا بودند؟

اصلاح طلبانی که درباره اقتصاد نامه نگاری می کنند دولت قبل کجا بودند؟