مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-17بين الملل

روسیه: در صورت حمله به سوریه، تهدیدات جدیدی در انتظار ترکیه خواهد بود


نماینده روسیه در سوریه هشدار داد که با حمله نظامی ترکیه به شمال این کشور، تهدیدات امنیت ملی جدیدی در انتظار آنکارا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندر لاورنتیو نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در سوریه امروز (جمعه) در خصوص حمله به شمال سوریه به ترکیه هشدار داد.

او به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که این حمله هیچ مشکلی را حل نمی کند، بلکه تهدیدات امنیتی جدیدی را متوجه ترکیه خواهد کرد؛ چرا که گروهک حزب کارگران کردستان (پ.

ک.

ک) و یگان های مدافع خلق (ی.

پ.

گ) هرگز با یکدیگر به اختلاف نخواهند خورد و دشمنی خود را با ترکیه متوقف نخواهند کرد.

نماینده ویژه پوتین در سوریه افزود: عملیات نظامی ترکیه کردها را به سمت تشکیل کشور مستقل سوق می دهد و این مسأله برای کل منطقه عواقبی در پی خواهد داشت.

لاورنتیو همچنین گفت که روسیه قرار نیست در پی برنامه ریزی ترکیه جهت حمله به شمال سوریه، نیروهای خود را در سوریه تقویت کند.

او در ادامه با گلایه از ترکیه بابت بسته بودن آسمان ترکیه به روی پروازهای روسیه به سوریه، گفت که در این خصوص مسکو و آنکارا رایزنی کرده و مقامات ترکیه آمادگی خود را برای باز کردن حریم هوایی خود به روی هواپیماهای روسیه به مقصد سوریه را اعلام کرده اند، اما هنوز به دلایل مشخصی این کار صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: در صورت حمله به سوریه، تهدیدات جدیدی در انتظار ترکیه خواهد بود

روسیه: در صورت حمله به سوریه، تهدیدات جدیدی در انتظار ترکیه خواهد بود