مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-17حوادث

توقیف 66 خودروی متخلف در بلوار اندرزگو/ اکثر کیف قاپ‎ ها زیر 18 سال سن دارند


سرهنگ محمدباقر قدم زاده سرکلانتر شمال پایتخت در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: ظرف 48 ساعت با بکارگیری کلیه نیروها طبق شناسایی و کار اطلاعاتی که از قبل در بحث های مواد مخدر، مشروبات الکلی، سارقین و مالخر ها، انجام شده بود عملیات دستگیری آغاز شد.

وی گفت: در این 48 ساعت 9 خودرو سرقتی و 5 موتور سیکلت سرقتی کشف و 61 نفر افرادی که شرب خمر داشتند و همچنین 21 نفر در بحث مواد مخدر، 75 نفر سارق دستگیر شدند.

سرکلانتر یکم فاتب بیان کرد: در بحث دور دور در بلوار شهید اندرزگو و بلوار شهید ذبیهی بام تهران، با حضور تیم های تخصصی از جمله پلیس امنیت اخلاقی و پلیس یگان امداد و با حضور یکی از رئس کلانتری ها 66 خودرو لوکس توقیف شد.

وی گفت: یک خودرو BMW730i که راننده آن شرب خمر کرده بود متوقف، و از داخل خودرو یک قبضه کلت کمری کشف و فرد مذکور بازداشت و خودرو توقیف و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد.

قدم زاده ادامه داد: اقداماتی صورت گرفته که ان شاءالله دوربین های پلاک خوان در این بلوار نصب شود تا از طریق فیبر نوری تصاویر به مقر انتقال یابد و با همکاری کارشناسان پلیس محترم پلیس راهور تغییرات هندسی در بلوار شهید اندرزگو انجام خواهد شد.

رییس پلیس شمال شهر تهران تصریح کرد: در خصوص خودروهایی با سرنشین خانم که در بلوار شهید اندرزگو و بلوار شهید ذبیهی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 66 خودروی متخلف در بلوار اندرزگو/ اکثر کیف قاپ‎ ها زیر 18 سال سن دارند

توقیف 66 خودروی متخلف در بلوار اندرزگو/ اکثر کیف قاپ‎ ها زیر 18 سال سن دارند