مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:272022-06-17سياسي

وزیر دفاع: ناوگان دریایی نیروهای مسلح متناسب با تهدیدات بروزرسانی می شود


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفر به هرمزگان گفت: وزارت دفاع متناسب با نیاز نیروهای مسلح و تهدیدات منطقه ای، ناوگان دریایی نیروهای مسلح را به روز و مجهز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان سفر به استان هرمزگان و بازدیدهای استانی برنامه ریزی شده که از چهارشنبه 25خرداد آغاز شد از پروژه های دریایی وزارت دفاع در بندر عباس بازدید کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از مراحل ساخت ناوشکن، شناورهای سطحی و زیر سطحی گفت: توسعه قدرت در همه ابعاد دفاعی اعم از زمینی، هوایی و بویژه دریایی از اولویت های برنامه های دفاعی کشور است.

وی با بیان اینکه موقعیت ژئوپولتیک ایران به ویژه در آب های خلیج فارس از اهمیت راهبردی برای ما برخوردار است، تصریح کرد: وزارت دفاع متناسب با نیاز نیروهای مسلح و تهدیدات منطقه ای در همه آب های سرزمینی ناوگان دریایی نیروهای مسلح را به روز و مجهز خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: پیام ما به منطقه و جهان، پیام صلح و آرامش است و از طرفی معتقدیم صلح و ثبات منطقه با حضور و مشارکت همه کشورهای منطقه قابل حصول است و جمهوری اسلامی ایران حضور بیگانگان و نیروهای فرامنطقه ای را علت ناامنی در این منطقه می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: ناوگان دریایی نیروهای مسلح متناسب با تهدیدات بروزرسانی می شود

وزیر دفاع: ناوگان دریایی نیروهای مسلح متناسب با تهدیدات بروزرسانی می شود