مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 11:522022-06-17سياسي

دشمن با جنگ روانی و رسانه ای وارد میدان شده است


رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح گفت: دشمن با جنگ روانی و رسانه ای وارد میدان شده و مقابله با آن نیازمند آگاهی مردم و بصیرت بالای آنهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو های مسلح در چهارمین یادواره شهید مدافع وطن عارف نوریان در ساری با گرامیداشت دهه کرامت و یاد و خاطره شهدای استان مازندران و لشکر 25 کربلا سپاه مازندران، اظهار کرد: شهدای مدافع وطن، مدافع سلامت و مدافع امنیت از جایگاه رفیعی برخوردار هستند؛ چرا که از جان خود گذشتند تا امنیت را در کشور برقرار کنند.

وی گفت: اکنون سالگرد شهادت شهید مدافع وطن، شهید کربلایی عارف نوریان است که برای چهارمین سال متوالی خانواده این شهید عزیز با برگزاری این مجلس باشکوه یاد و خاطره او را گرامی می دارند.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: این عزیزان برای حفظ امنیت به مرزها می روند و از جان خود می گذرند تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از بدو تولد بشر تاکنون حق و باطل وجود داشته و شهادت هم بوده و تا زمان ظهور قائم آل محمد نیز ادامه خواهد داشت؛ به همین منظور شهدای جان برکف ما تلاش و با اهدای جان خود امنیت را به ایران و مردم ایران اهدا کردند، به ویژه در ارتفاعات شمال غرب کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با جنگ روانی و رسانه ای وارد میدان شده است

دشمن با جنگ روانی و رسانه ای وارد میدان شده است