مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-17بين الملل

لندن: مخالفت ها با جنگ اوکراین در روسیه در حال افزایش است


وزارت دفاع انگلیس با اشاره به تلاش نیروهای روس برای محاصره شهر سیوِرودونتسک از محور جنوبی، مدعی شد که نخبگان اقتصادی و سیاسی روسیه در حال پیوستن به جمع مخالفان جنگ هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی رغم انتشار نظرسنجی های مختلف در روسیه مبنی بر حمایت افکار عمومی از عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس، اما لندن مدعی است که تردیدها نسبت به جنگ اوکراین در میان جامعه اُلیگارشی و نخبگان روس در حال افزایش است.

رکن اطلاعات ارتش انگلیس امروز (جمعه) گفت: طی 24 ساعت گذشته، نیروهای روسی به تلاش خود برای بازیابی شتاب در محور پوپاسنا ادامه داده اند، تا از آنجا بتوانند محاصره شهر مهم سیوِرودونتسک از جنوب را تکمیل کنند .

به نوشته وبگاه  این سازمان، در این بیانیه ادعا شده است: در روسیه، جنگ باعث تسریع مسیر بلندمدت دولت به سمت اقتدارگرایی شده است.

در هفته های اخیر، دوما (پارلمان روسیه) روندی را آغاز کرده است تا روس هایی که علیه فدراسیون روسیه می جنگند، به 20 سال زندان محکوم شود .

وزارت دفاع انگلیس با ادعای اینکه سخن گفتن علیه جنگ اوکراین نیز در روسیه جرم انگاری شده است، ادامه داد: علی رغم اینکه اکثریت روس ها به نظرسنجی ها می گویند که از عملیات نظامی ویژه حمایت می کنند، عناصری از جمعیت هم به طور فعال و هم منفعلانه مخالفت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: مخالفت ها با جنگ اوکراین در روسیه در حال افزایش است

لندن: مخالفت ها با جنگ اوکراین در روسیه در حال افزایش است