مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 12:322022-06-17حوادث

کشف بیش از 19 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس ایلام و کرمانشاه


2 توزیع کننده حرفه ای مواد افیونی دستگیر و 19 کیلو و 700 گرم مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری آن را به مقصد استان های غربی کشور منتقل کند، تحقیق در این زمینه را آغاز کرده و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات تکمیلی انجام شده را در اختیار مقام قضایی قرار دادند.

وی اضافه کرد: سرانجام با اخذ نیابت قضایی، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام به استان کرمانشاه اعزام و موفق شدند پس از شناسایی مسیر حرکت خودروی متهمان، در یک عملیات مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، خودروی حامل مواد مخدر را در مبادی آن استان توقیف و راننده و همدست وی را  دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به کشف 19 کیلو و 700 گرم تریاک در بازرسی از این خودروی توقیفی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 19 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس ایلام و کرمانشاه

کشف بیش از 19 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس ایلام و کرمانشاه