مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 13:372022-06-17اقتصادي

افزایش مدت زمان فعالیت بازار متشکل ارز/ ایجاد تعادل در بازار


رییس بازار متشکل ارزی بانک مرکزی گفت: با افزایش روزها و زمان فعالیت بازار متشکل ارزی در جهت تعادل در بازار گام برداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیر هامونی رییس بازار متشکل ارزی بانک مرکزی در صدا و سیما اعلام کرد: برای سهولت  خدمات مردم و گردشگران هم روزهای فعالیت بازار متشکل ارزی و هم ساعت آن افزایش پیدا کرد.

وی گفت: بازار متشکل ارزی علاوه بر روزهای هفته در روزهای پنج شنبه و جمعه هم به ارائه خدمات به گردشگران و متقاضیان ارز اقدام می کند، در این زمینه صرافی های دو عضو بازار متشکل ارزی هم به تبع آن به ارائه خدمات به متقاضیان می پردازند.

به گفته وی، در حال حاضر عرضه ارز از تقاضای آن بیشتر شده است و مدت زمان فعالیت بازار هم از ساعت 10 تا 15:30 در روزهای عادی و در روزهای تعطیل هم به فعالیت ادامه می دهد تا به شهروندان و متقاضیان ارز  خدمات ارزی ارائه کند.

وی همچنین گفت: دارندگان ارز خانگی هم می توانند ارز خود را به قیمت های توافقی به صرافی ها ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، همچنین در گزارش ارائه شده برخی از صراف ها اعلام کردند، بعد از بخشنامه بانک مرکزی حدود 2500 تومان قیمت دلار در بازار کاهش پیدا کرده و عرضه ارز برای مصرف کنندگان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مدت زمان فعالیت بازار متشکل ارز/ ایجاد تعادل در بازار

افزایش مدت زمان فعالیت بازار متشکل ارز/ ایجاد تعادل در بازار