مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-17سياسي

برخی با فضاسازی رسانه ای واقعیت مؤمن مردم ایران را وارونه نشان می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به آیه 45 سوره توبه اظهار کرد: در این آیه خداوند یکی از نشانه های منافقان را بیان می کند؛ همان ها که با عذر و بهانه از جهاد در راه خدا شانه خالی می کنند و از پیامبر(ص) اجازه نرفتن به جهاد را درخواست می کنند.

وی با بیان اینکه شک منافقان در مقام اندیشه سبب تردید آنها در عمل می شود، گفت: وقتی انسان فکرش خراب بود عمل او هم خراب خواهد شد زیرا منافقان نه جرأت آن را دارند که مردانه کافر باشند و نه شجاعت آن را دارند که مخلصانه مسلمان باشند بنابراین دوگانه عمل می کنند و مهیای مبارزه با دشمنان نیستند.

امام جمعه قم افزود: منافقان نه تنها در مورد جهاد در راه خدا بلکه در میدان های دیگر هم درست عمل نمی کنند و در درون کافرند ولی جرأت ابراز کفرشان را ندارند و این نشان می دهد که مؤمن در انجام وظایفش مصمم، عازم و با اراده است ولی منافق در انجام تکالیف خود بزدل و ترسو است.

وی در خطبه دوم با بیان اینکه جمعه 27 خردادماه روز جهاد کشاورزی است و امام خمینی(ره) در چنین روزی دستور تشکیل جهاد سازندگی را دادند، گفت: یکی از اساسی ترین کارها در بحث کشاورزی این است که تصمیمات ثابت باشند و زیبنده نیست در این نظام که کشاورزان در یک سال محصولی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با فضاسازی رسانه ای واقعیت مؤمن مردم ایران را وارونه نشان می دهند

برخی با فضاسازی رسانه ای واقعیت مؤمن مردم ایران را وارونه نشان می دهند