مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 15:122022-06-17سياسي

انتقاد امام جمعه شهریار از تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی نماز جمعه شهریار با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان های استان تهران اظهار کرد: رییس جمهور در خلال این سفرها در شهریار نیز حضور داشتند و امروز می پرسیم که نتیجه این سفر و مصوبات این سفر چه شد و برای مردم چه ارمغانی داشت.

وی گفت: پس از تخصیص مصوبات این سفر متوجه شدیم که گویا استان تهران 3 شهرستان آن هم در شرق استان دارد و در غرب استان تهران طبق جدول تخصیص اعتبارات سفر دولت گویی شهرستانی وجود ندارد.

امام جمعه شهریار بیان داشت: مجموع جمعیت 3 شهرستان شرق استان تهران که 2100 میلیارد تومان برای آن از اعتبارات سفر رییس جمهور دیده شده است، به اندازه جمعیت شهرستان شهریار نمی شود و برای 3 شهرستان شهریار، قدس و ملارد 110 میلیارد تومان اعتبار دیده شده است.

حسینی ادامه داد: از این 110 میلیارد تومان نیز، 100 میلیارد برای تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) و 10 میلیارد دیگر برای 3 شهرستان است و همچنین طبق نامه ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران، اعلام شده است که با این اعتبار 100 میلیاردی بیمارستان شهریار تکمیل نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه شهریار از تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور

انتقاد امام جمعه شهریار از تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور