مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 15:372022-06-17سياسي

وعده تکمیل مصلی گلپایگان در سفر وزیر اقتصاد داده شد


امام جمعه گلپایگان از وعده تکمیل مصلی شهرستان در سفر وزیر اقتصاد خبر داد و گفت: اگر به توصیه و راهبردهای امام در بخش کشاورزی عمل شده بود اکنون در تأمین کالاهای استراتژیک مشکل نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی مولود انقلاب بوده و به فرمان امام تشکیل شد، اظهار کرد: این نهاد تاکنون خدمات ارزشمندی برای محرومیت زدایی و ایجاد زیرساخت های کشور انجام داده است.

وی افزود: کشاورزی در کنار صنعت اولویت کشور است، گره گشایی از مشکلات بخش کشاورزی و اهمیت دادن به محصولات کشاورزی به عنوان یک راهبرد در نیل به اهداف اقتصادی کشور باید دغدغه مردم و مسؤولان باشد.

کرامتی گفت: امنیت غذایی مهم است، استقلال کشورهای مهم دنیا در تأمین غذای مورد نیاز مردم است، در سال های اخیر به بخش کشاورزی و دام کشور  اهمیت داده نشد، اگر به توصیه و راهبردهای امام عمل شده بود اکنون در تأمین کالاهای استراتژیک مثل جو، گندم و دانه های روغنی مشکل نداشتیم.

امام جمعه گلپایگان ادامه داد: برخی ساده لوحان خودکفایی گندم، جو و نهاده های دامی را نادیده گرفتند، جمهوری اسلامی که دشمن ‎های زیادی دارد باید به بخش کشاورزی و کشت محصولات استراتژیک اهمیت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده تکمیل مصلی گلپایگان در سفر وزیر اقتصاد داده شد

وعده تکمیل مصلی گلپایگان در سفر وزیر اقتصاد داده شد