مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 15:422022-06-17سياسي

ترسیم وارونه واقعیت های انقلاب در فضای مجازی توطئه استکبار است


نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: استکبار جهانی مثل آمریکا و غربی ها، خصلت و خوی استکباری خود را همچون توطئه چینی، ترور، تهدید و تحریم از چند صد سال پیش دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه با تاکید بر این که انسان باید نسبت به تربیت نفس خویش دغدغه داشته باشد، اظهار کرد: ما نسبت به تربیت ظاهری و آراستگی ظاهر تلاش بسیاری می کنیم و نگاه ویژه ای به آراستگی زندگی و تامین خوراک و پوشاک داریم اما نسبت به تربیت نفس که عظمت و سعادتمندی انسان به آن بستگی دارد و سرنوشت زندگی را تا ابد معین می کند، بی توجه هستیم.

وی افزود: تحول درونی و تربیت نفس یعنی اینکه روند تصمیم گیری، اخلاق، نیت و افکار، استعداد و حافظه ما که بدن فیزیکی را هدایت می کند، متحول شود و تا این تحول صورت نگیرد، تحول بیرونی نیز به خوبی حاصل نخواهد شد.

امام جمعه یزد گفت: انسان تا شجاعت، پشتکار، پیگیری، ایمان و اعتقاد به کاری نداشته باشد، اثر بیرونی نخواهد داشت و به فردی بی اراده و فاقد قدرت تصمیم گیری تبدیل می شود و چنین فردی نه می تواند تعالی درونی و نه تعالی بیرونی داشته باشد.

ناصری یزدی تصریح کرد: کسی که ایمان به خدا و قیامت و حساب و کتاب و حقیقت نداشته باشد، هیچ حرکتی نمی تواند برای سعادت خود انجام دهد زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم وارونه واقعیت های انقلاب در فضای مجازی توطئه استکبار است

ترسیم وارونه واقعیت های انقلاب در فضای مجازی توطئه استکبار است