مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 16:222022-06-17حوادث

3 کودک، 3 زن و یک مرد اینگونه در «چتر» سوختند


جشن تولد پسر 3 ساله که در رستوران پدرش و در کنار اعضای خانواده چهار نفره شان در حال برگزاری بود، ناگهان به خاطر یک بی احتیاطی به جهنمی سوزان تبدیل شد که غیر از این خانواده چهار نفره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، شامگاه سه شنبه حوالی ساعت 8 شب وقوع یک حریق و انفجار در کافه رستوران سنتی چتر واقع در شهرک مریم (شهر اندیشه شهریار) به آتش نشانی و سازمان اورژانس اعلام شد.

دقایقی بعد امدادگران اورژانس و آتش نشانی با حضور در محل حادثه دریافتند در این رستوران که در زیرزمین یک ساختمان قرار دارد، شعله های آتش و دود به بیرون زبانه می کشد.

بنابراین بلافاصله عملیات اطفای حریق و نجات گرفتاران در رستوران آغاز شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در این باره گفت: با اطلاع از حادثه، مأموران اورژانس با 4 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند اما نخستین بررسی ها نشان داد سه کودک 3 تا 6 سال و سه خانم 20 تا 40 سال و یک مرد 40 ساله در این حادثه جان باخته اند.

کارشناسان علت اولیه این حادثه را آتش گرفتن وسایل و تجهیزاتی دانستند که برای تزیین رستوران به کار رفته بود از جمله اینکه سقف رستوران با چترهای پلاستیکی و رنگارنگ تزیین شده بود که آتش گرفتن محل و دود شدیدی که از سوختن این مواد پلاستیکی فضا را پر کرده و همچنین ترکیدن بادکنک هایی که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کودک، 3 زن و یک مرد اینگونه در «چتر» سوختند

3 کودک، 3 زن و یک مرد اینگونه در «چتر» سوختند