مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 17:372022-06-17ورزشي

اهدای هشتمین جام قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا به موزه امام هشتم(ع)


هشتمین جام قهرمانی آسیایی تیم پیکان، به موزه آستان قدس رضوی اهدا شد تا ورزشکاران ایران اسلامی، بار دیگر جلوه ای از ارادات و دلبستگی خود به حضرت رضا(ع) را به نمایش بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، جمعی از مدیران باشگاه پیکان با حضور در حرم مطهر حضرت رضا(ع)، جام قهرمانی شان را به ساحت امام هشتم(ع) اهدا کردند تا در موزه آستان قدس رضوی نگهداری شود.

در این مراسم، علیرضا اسماعیل زاده مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی اظهار کرد: اینکه ورزشکاران ما مدال ها و جام های قهرمانی خود را به آستان مبارک حضرت رضا(ع) اهدا می کنند تا در موزه حرم مطهر رضوی نگهداری شود، نشان از ارادت، اعتماد و دلبستگی این عزیزان به ساحت امام هشتم(ع) و خادمان ایشان دارد و ما نیز همواره تلاش می کنیم امانت داری خوبی در این حوزه باشیم.

اسماعیل زاده افزود: آستان قدس رضوی علاوه بر این امانت داری، در ترویج فرهنگ ورزش و تامین امکانات لازم برای توسعه ورزش همگانی و حرفه ای نیز اقدامات گسترده ای داشته و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، چه در بخش ورزش بانوان و چه ورزش آقایان شاهد رشد خدمت رسانی بوده ایم.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای هشتمین جام قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا به موزه امام هشتم(ع)

اهدای هشتمین جام قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا به موزه امام هشتم(ع)