مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 20:122022-06-17ورزشي

صندوق اعتباری برای حمایت از ورزش حرفه ای کردستان راه اندازی می شود


اگر ظرفیت های قانونی اجازه دهد و دستگاه های نظارتی حمایت کنند با بهره گیری از ظرفیت ها در راستای حمایت از ورزش های حرفه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه پیگیری رفع مشکل تیم والیبال راهیاب ملل در مریوان اظهار کرد: تیم ارتقای راهیاب ملل مایه افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت راهیاب ملل از شرکت های نامدار و موفق کشور است و این شرکت در پروژه های کلان مانند بزرگراه تهران شمال که یکی از پروژه های مهم است نقش موثری داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: اجرای پروژه کنارگذر مریوان به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم ظرف یکی دو ماه آینده با عنایت دولت وارد فاز اجرایی می شود.

زارعی کوشا اظهار کرد: شرکت راه یاب ملل در بخش مشاوره اجرای این پروژه مشارکت دارد که قطعا استفاده از تجربیات آن خروجی مثبتی خواهد داشت.

وی افزود: توسعه و رونق ورزش و برگزاری مسابقات ورزشی صرف نظر از نتیجه و افتخاراتی که دارد در بحث اجتماعی آورده زیادی خواهد داشت.

استاندار کردستان بر تقویت و حفظ تیم والیبال راهیاب ملل تاکید کرد و گفت: اگر ظرفیت فراهم باشد دوست داریم در هر شهر در رشته های مختلف یک تیم راه یاب داشته باشیم.

وی اضافه کرد: استان کردستان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه ورزش دارد و استانی بازیکن ساز برای تیم های ملی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق اعتباری برای حمایت از ورزش حرفه ای کردستان راه اندازی می شود

صندوق اعتباری برای حمایت از ورزش حرفه ای کردستان راه اندازی می شود