مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 خرداد 1401 ساعت 21:372022-06-17سياسي

آذربایجان شرقی به بیابان تبدیل می شود!


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با شرایط به وجود آمده در حوضه دریاچه ارومیه و بحران آن، توسعه بیابان در این منطقه قابل مشهود است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تاسیس نهاد جهادسازندگی در اوایل دوران پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امام (ره) پنج ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، فرمان تاریخی تشکیل جهادسازندگی را صادر کرد و این نهاد مقدس تشکیل یافت تا محرومیت به جا مانده از رژیم ستم شاهی را از بین ببرد و انصافا در مدت فعالیت آن در راستای گسترش آبادانی روستاها و محرومیت زدایی گام های بزرگی برداشته شد که امروز آثار و فعالیت های آن ها را به عینه مشاهده می کنیم.

وی افزود: این دستاوردها در حوزه توسعه روستاهای کشور انجام گرفت چرا که عشق به ولایت فقیه، خدمت به مردم و محرومان جامعه در وجود جهادگران سابق که متشکل از اقشار مختلف مردمی بودند، وجود داشت.

فتحی ادامه داد: جهادسازندگی با شروع جنگ تحمیلی نیز بر خود وظیفه دانست تا در صحنه حضور یابد و پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ را برعهده بگیرد.

این نهاد در زمان جنگ آنقدر اثرگذار شد که از معمار کبیر انقلاب، لقب سنگرسازان بی سنگر را دریافت کرد و افتخار بزرگی برای جهادگران در تاریخ جمهوری اسلامی نوشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی به بیابان تبدیل می شود!

آذربایجان شرقی به بیابان تبدیل می شود!