مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 02:222022-06-17اجتماعي

درخشش دانش آموزان زنجانی در جشنواره پرسش مهر


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان زنجانی در جشنواره پرسش مهر موفق به کسب 18 عنوان برتر شدند.

- حسین میرزایی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در ابتدای سال تحصیلی 1401-1400 رییس جمهوری سؤال پرسش مهر را از دانش آموزان با عنوان ایران قوی دارای چه ویژگی هایی است و نقش دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست؟ پرسیدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: دانش آموزان استان زنجان نیز همسو با دانش آموزان سراسر کشور با ارائه آثار در رشته های مختلف فرهنگی و هنری به سؤال رییس جمهور پاسخ دادند که در مرحله مدرسه ای بیش از 24 هزار نفر رشته مشارکت صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در بخش جنبی نیز که  در راستای ترویج ایثار و بزرگداشت یاد و خاطره شهید دانش آموز علی لندی مطرح شده بود، آثار فرهنگی هنری شایان توجهی تولید و ارسال شد، عنوان کرد: در فرایند ارزیابی آثار در مرحله استانی تعداد 198 اثر منتخب معرفی و از این تعداد 109 اثر بر اساس شیوه نامه وزارتی به دبیرخانه کشوری معرفی شد.

میرزایی گفت: در مرحله کشوری این مسابقات 299 نفر از دانش آموزان به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند که استان زنجان با کسب 17 رتبه برتر، چهارمین استان در میزان کسب عنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان زنجانی در جشنواره پرسش مهر

درخشش دانش آموزان زنجانی در جشنواره پرسش مهر