مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 07:022022-06-18بين الملل

آژانس در جریان کامل اقدامات ایران در مجتمع نطنز است


نیویورک تایمز امروز در گزارشی مدعی شد که ایران در حال حفر شبکه گسترده ای از تونل ها در جنوب سایت هسته ای نطنز است و سعی کرد فعالیت های عمرانی در نطنز را اقدامی مخفیانه و تهدیدآمیز جلوه دهد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بهروز کمالوندی در این خصوص به نورنیوز گفت: با وجود اینکه ایران تعهدی در ارائه اطلاعات فراپادمانی ندارد اما از آغاز اقدامات عمرانی برای جابجایی فعالیت های کارخانه تسای کرج به اطراف سایت نطنز، آژانس را در جریان قرار داد.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: این جابجایی با هدف افزایش ضریب حفاظت از تاسیسات صلح آمیز هسته ای کشورمان صورت گرفته و با اطلاع آژانس بین المللی انرژی اتمی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شفافیت کامل اقدامات کشورمان، تردیدی نیست که فضاسازی های رسانه های وابسته به جریان صهیونیستی برای ایجاد ابهام و سوء استفاده های سیاسی راه به جایی نخواهد برد.

کمالوندی گفت: به دنبال عملیات تروریستی سال گذشته علیه مجتمع تولید سانتریفیوژ در کارخانه تسای کرج، تصمیم گرفته شد تدابیر امنیتی به ویژه در خصوص تاسیسات حساس تشدید شود و به همین دلیل اماکن تولید سانتریفیوژ با هدف افزایش ضریب حفاظتی و امنیتی آنها افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس در جریان کامل اقدامات ایران در مجتمع نطنز است

آژانس در جریان کامل اقدامات ایران در مجتمع نطنز است