مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 07:372022-06-18سياسي

تسهیلات دامدار کارت اقدامی موثر در راستای تامین نهاده های دامی عشایر


رییس سازمان امور عشایر کشور دامدار کارت را نمونه ای از اقدامات خوب صورت گرفته در دولت جدید و با پیگیری های وزیر محترم جهاد کشاورزی برای ارائه خدمات رسانی مطلوب در حوزه تامین نهاده های دامی عشایر عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره کل امور عشایر سیستان و بلوچستان، عباس پاپی زاده طی سفر سه روزه خود به استان سیستان و بلوچستان از روند اجرایی پروژه ها در شهرستانهای زاهدان ، زابل و میرجاوه با حضور فرمانداران و مسؤولان بازدید و با عشایر دیدار و گفت وگو و مشکلاتشان را از نزدیک مورد بررسی کرد.

رییس سازمان امور عشایر کشور در جمع معتمدین و عشایر حوزه سیستان در منطقه عشایری کوه خواجه گفت: با توجه به استمرار  بحران خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان و کاهش قدرت مالی عشایر، گامهای موثری در جهت کمک به عشایر در سطح ملی صورت گرفته که با اجرای آنها کمکهای مهمی در جهت رشد اقتصاد خانوارهای عشایری صورت می گیرد.

این مسؤول دامدار کارت را نمونه ای از اقدامات خوب صورت گرفته در  دولت جدید و با پیگیری های وزیر جهاد کشاورزی برای ارائه خدمات رسانی مطلوب در حوزه تامین نهاده های دامی عشایر عنوان کرد و افزود: با توجه به حذف ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه های بخش کشاورزی وبرای کمک به تامین علوفه مورد نیاز دام عشایر مبلغ 20 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات دامدار کارت اقدامی موثر در راستای تامین نهاده های دامی عشایر

تسهیلات دامدار کارت اقدامی موثر در راستای تامین نهاده های دامی عشایر