مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 07:522022-06-18پزشكي

رعایت پروتکل ها در خراسان رضوی به کمتر از نصف رسیده


پاندمی کرونا هنوز پایان نیافته اما با کاهش آمار فوتی ها و مبتلایان به ویروس کووید 19، بسیاری از شهروندان پروتکل های بهداشتی را به فراموشی سپرده و استفاده آنان از ماسک در مجامع و محافل، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اکنون دیگر در هیاهوی شهر و شلوغی اجتماعات کمتر به چهره های پنهان در ورای ماسک برخورد می کنی، ماسکی که تا چندی قبل پوششی جدایی ناپذیر برای شهروندان بود، امروز کمرنگ و کمیاب شده و با آبی و زرد شدن رنگ کرونایی شهرها، عادی انگاری در جامعه حاکم شده و رعایت پروتکل های بهداشتی به حداقل رسیده است.

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت، وضعیت اجرای پروتکل های بهداشتی در کشور در بازه زمانی 14 تا 21 خردادماه، نشان دهنده کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی شامل بهداشت فردی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت تهویه مناسب است که به کمتر از نصف رسیده و میانگین کشوری استفاده از ماسک در خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان در اماکن عمومی به 43.

67 درصد کاهش یافته است.

این در حالی است که مسوولان وزارت بهداشت همچنان بر استفاده از ماسک تاکید دارند و به گفته آنان در تمامی مجامع علمی دنیا، استفاده از ماسک عاملی موثر برای جلوگیری از انتقال چرخش ویروس در جوامع است و در حال حاضر استفاده از ماسک می تواند بر اساس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل ها در خراسان رضوی به کمتر از نصف رسیده

رعایت پروتکل ها در خراسان رضوی به کمتر از نصف رسیده