مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 09:072022-06-18سياسي

رییس جمهور از بیمارستان نیمه کاره پیشوا بازدید کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان صبح امروز همزمان با اولین سالروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و در جریان سفر به شهرستان های جنوب شرق استان تهران، وارد شهرستان پیشوا شد.

حجت الاسلام رییسی به محض حضور در شهرستان پیشوا از بیمارستان نیمه کار این شهرستان بازدید کرد.

بیمارستان شهرستان پیشوا سالهاست که نیمه کار مانده است و باعث بروز مشکلات مختلف و مطالبه عمومی شده است که شهروندان پیشوایی خواستار تسریع در تکمیل هر چه سریع تر آن هستند.

شهرستان پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت، از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی نیز بی بهره است و با پیگیری های صورت گرفته طی سال های اخیر، ساختمان نیمه تمام بیمارستانی که در ابتدا به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا تعلق داشت، به سرانجام نرسیده و تکمیل نشده است.

اواسط سال  1387 بود که با ورود رشته های پرستاری و پزشکی به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا، زمینی در شهرک نقش جهان، مقابل ساختمان مرکزی این واحد دانشگاهی خریداری شد و عملیات اجرایی آن با سرعت آغاز شد.

روند سریع ساخت و ساز این بیمارستان در ابتدا به گونه ای بود که همگان تصور می کردند در کمترین زمان مردم پیشوا دارای بیمارستان می شوند و مسئولان وقت، زمانی حداکثر 4 ساله را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور از بیمارستان نیمه کاره پیشوا بازدید کرد

رییس جمهور از بیمارستان نیمه کاره پیشوا بازدید کرد