مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 09:372022-06-18سياسي

مسئله مهاجرت از داخل و خارج کشور به قم از مسائل اساسی استان است


استاندار قم با اشاره به موضوع مهاجرت به قم گفت: ظرفیت نیروی انسانی یکی از مزیت های بی بدیل و کم نظیر در استان قم است و به همین دلیل مسئله مهاجرت از داخل و خارج از کشور به این استان یکی از مسائل اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری استان قم که پنجشنبه با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، گفت: دشمن برای تغییر ذائقه فرهنگی و دینی مردم قم برنامه ریزی و تلاش گسترده ای را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: تقویت نیروی انتظامی از منظر دستگاه قضایی نیز از نیازهای مهم استان قم در مسیر بهبود خدمات رسانی اجتماعی به مردم است.

وی با اشاره به تقاضای سرمایه گذاری خارجی در قم، بیان کرد: از دستگاه قضایی درخواست می شود نسبت به رفع موانع سرمایه گذاری خارجی در قم نگاه ویژه ای داشته باشد.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: ظرفیت نیروی انسانی یکی از مزیت های بی بدیل و کم نظیر در استان قم است و به همین دلیل مساله مهاجرت از داخل و خارج از کشور به این استان یکی از مسائل اساسی است.

استاندار قم ادامه داد: به دلیل ویژگی مهاجرپذیری شهر قم طی سال های اخیر شاهد افزایش قیمت های منطقه ای به خصوص در بازار مسکن بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله مهاجرت از داخل و خارج کشور به قم از مسائل اساسی استان است

مسئله مهاجرت از داخل و خارج کشور به قم از مسائل اساسی استان است