مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 09:472022-06-18سياسي

ورود هواپیماهای آتش نشان برای مهار آتش جنگل ها/ ناوگان هوایی کشور تقویت می شود


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اگر هواپیمای جدیدی که برای آتش سوزی وارد کشور شده بتواند آزمایش های مورد نظر را با موفقیت طی کند 4 فروند دیگر از این نوع هواپیما را وارد ناوگان مقابله با بحران آتش سوزی جنگل ها خواهیم کرد.

- محمد حسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار رفاه خبرگزاری فارس با اشاره به وظایف سازمان ها در قبال مقابله با آتش سوزی جنگل ها، اظهار کرد: خوشبختانه در قانون مدیریت بحران برای هر سازمانی وظیفه ای تعیین شده و یکی از این وظایف به عهده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که ناوگان هوایی را باید آماده کنند و الحمدلله در سطح آمادگی بسیار بالایی قرار دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ظرفیت ناوگان هوایی برای مقابله با آتش سوزی در جنگل های کشور تقویت شده، خاطرنشان کرد: اخیراً هواپیمای جدیدی برای مقابله با آتش سوزی در جنگل های به ویژه جنگل های بلوط اختصاص داده ایم که این هواپیما برای تمرین آماده است، سطح آمادگی این هواپیما طی هفته های آینده برای مقابله با آتش سوزی جنگل ها بررسی خواهد شد.

نامی ادامه داد: اگر هواپیمای جدیدی که برای آتش سوزی وارد کشور شده بتواند آزمایش های مورد نظر را با موفقیت طی کند 4 فروند دیگر از این نوع هواپیما را وارد ناوگان مقابله با بحران آتش سوزی جنگل ها خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هواپیماهای آتش نشان برای مهار آتش جنگل ها/ ناوگان هوایی کشور تقویت می شود

ورود هواپیماهای آتش نشان برای مهار آتش جنگل ها/ ناوگان هوایی کشور تقویت می شود