مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-18ورزشي

پایان جدال جودوکاران ایران، روسیه و صربستان در مسابقات سن پترزبورگ


همزمان با برگزاری نشست عمومی مجمع بین المللی اقتصادی روسیه، دیدارچهارجانبه جودو با حضور تیم های ملی روسیه، ایران و صربستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسابقات چهارجانبه سن پترزبورگ با حضور تیم های ملی روسیه، صربستان و ایران شب گذشته (جمعه 27 خردادماه)برگزار شد و ملی پوشان کشورمان برای آماده سازی جهت حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی پس از سه سال تعلیق یک بار دیگر با تیم های سرشناس و فنی روسیه و صربستان در دنیای جودو مبارزه کردند.

نشست عمومی مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ روز گذشته(جمعه 27 خردادماه) با حضور ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برگزار شد و به همین مناسبت، دیدار چهارجانبه جودو سن پترزبورگ نیز در حاشیه برگزاری این مجمع بین المللی برگزار شد.

تیم ملی جودو ایران، صربستان و تیم ملی اصلی جودو روسیه به همراه تیم ب در این مسابقه به مصاف هم رفتند.

تیم ملی جودو کشورمان با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون جودو روسیه، قهرمانان المپیک و جهان روسیه به مبارزه با جودوکاران روسیه و صربستان پرداختند.

در نخستین دیدار تیم ملی روسیه مقابل تیم ملی جودو ایران با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و در دومین مبارزه نیز ملی پوشان کشورمان مقابل صربستان با نتیجه بسیار نزدیک 3 بر 2 به کار خود پایان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جدال جودوکاران ایران، روسیه و صربستان در مسابقات سن پترزبورگ

پایان جدال جودوکاران ایران، روسیه و صربستان در مسابقات سن پترزبورگ