مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 10:572022-06-18پزشكي

دشمنان سلامت مردان را بشناسید!


هفته جهانی سلامت مردان از 15تا21 ژوئن است و هرسال به منظور آگاهی از اهمیت سلامت مردان و تشویق آن ها به تغییر سبک زندگی برای داشتن عمری طولانی و سالم گرامی داشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، هفته جهانی سلامت مردان از 15 تا 21 ژوئن است  و هرسال به منظور آگاهی از اهمیت سلامت مردان و تشویق آن ها به تغییر سبک زندگی برای داشتن عمری طولانی و سالم گرامی داشته می شود.

به همین مناسبت به بررسی نکات موثر در سلامت مردان می پردازیم.

اهمیت سلامت مردان مردان در همه گروه های سنی از کودک و نوجوان تا میان سال و سالمند نسبت به زنان در معرض فاکتورهای خطر بیشتر و در نتیجه مرگ و میر بالاتری هستند .

به طوری که امید به زندگی در بدو تولد معادل 71.

56 سال برای کل جمعیت ، 71 سال برای مردان و 73 سال برای زنان است.

بیماری های مردان بیماری های مهمی مانند فشارخون بالا، دیابت، بیماری عروق قلب و بیماری عروق مغز،عامل مهم مرگ و میر به ویژه در گروه سنی میان سال و سالمند در بین مردان است.

 بیماری های دیگری هم هستند که در بین مردان مبتلایان بیشتری دارند: سرطان پروستات سرطان پروستات، یکی از شایع ترین بیماری ها در مردان به حساب می آید.

در سال 2016، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا  (CDC) تخمین زد که از هر 100 هزار مرد حدود 101 نفر به این بیماری مردانه مبتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان سلامت مردان را بشناسید!

دشمنان سلامت مردان را بشناسید!