مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 11:122022-06-18سياسي

یک هزار و 50 کاربر پاسخگوی نامه های کرمانشاهیان به رییس جمهور خواهند بود


مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: یک هزار و 50 کاربر در جریان سفرهیأت دولت پاسخگوی نامه ها و مشکلات تلفنی مردم استان خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاری از کرمانشاه،حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه امروز در دومین کارگروه آموزش کاربران سامانه ی الکترونیک ارتباطات مردم و دولت یا سامانه 111 سامد، اظهار کرد: علاوه بر سامانه 111 تمام تلاش این است، برای اخذ نامه ها در کرمانشاه و 14 شهرستان جانمایی مناسب انجام شود و متصدیان دریافت آن با بنر و لباس های خاص متحدالشکل در محل مشخص شده قرار بگیرند تا مردم شناسایی کنند و اطلاع رسانی نیز انجام می شود.

وی تاکید کرد: اگر مطالبات مردم در ابعاد تسهیلات قرض الحسنه و مشاغل خانگی، ضروریات زندگی و از این موارد باشد که در نامه ها نوشته می شود رفع نیاز انجام می پذیرد و استاندار کرمانشاه نیز در جلسات متعدد تلاش کرده تا اتفاق مثبتی فراتر از دیگر استان ها در سفر رییس جمهور به کرمانشاه انجام شود و در حوزه بازرسی نیز استانداری کرمانشاه تمام تلاش خود را انجام می دهد.

مدیرکل بازرسی استانداری کرمانشاه گفت: علاوه بر اینکه چندین نقطه در کلانشهر کرمانشاه جانمایی شده، تا مردم به راحتی نامه های خود را تحویل دهند، یک هزارو 50 کاربر پاسخگوی نامه ها و مشکلات تلفنی مردم استان خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 50 کاربر پاسخگوی نامه های کرمانشاهیان به رییس جمهور خواهند بود

یک هزار و 50 کاربر پاسخگوی نامه های کرمانشاهیان به رییس جمهور خواهند بود