مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-18سياسي

فرصت ها و چالش های پیش روی آموزش مجازی دروس معارف در دوران کرونا


معاون آموزشی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: رویکرد یادگیری تلفیقی یکی از راه حل هایی است که خلأ آموزش های حضوری و آموزش الکترونیکی را برای دروس معارف جبران می کند.

- حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، 17 تا 21 اردیبهشت به عنوان هفته سرآمدی آموزش نامگذاری شده و در این ایام در دانشگاه ها و مرتاکز آموزشی مختلف برنامه های متنوعی برگزار می شود.

بر همین اساس با حجت الاسلام عیسی زاده معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت وگو کردیم که مشروح آن در ادامه آمده است: از نظر شما نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی و حضوری  شامل چه مواردی است؟ حجت الاسلام عیسی زاده: ساختار و فرایند سنتی آموزش جوابگوی نیازهای جامعه در عصر تکنولوژی نیست و افراد برای هماهنگی با تغییرات دائمی و شتابان پیرامون خود، به آموزشهای مدرن نیاز فزاینده ای پیدا مــی کنند.

تغییراتی کــــه مستمراً در جامعه رخ می دهد تمامی ابعاد زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده که آموزش نیز از این تغیــــیرات  بی تاثیرنبوده و پیشرفت در فناوری های ارتباطی و افزایش افراد متقاضی آموزش، آموزش را وادار به تغییر نموده است و آموزش از راه دور به عنوان راه حلی برای این چالش مسیری تکاملی را طی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت ها و چالش های پیش روی آموزش مجازی دروس معارف در دوران کرونا

فرصت ها و چالش های پیش روی آموزش مجازی دروس معارف در دوران کرونا